logo3

Svetainė jaunimui

askritiskas

Septintokų išvyka į Vilnių

Kovo 13 dieną, penktadienį, daugelio manymu, nelaimingą dieną, mūsų klasė su auklėtoja Rimante Pavalkiene susiruošė į sostinę. Laimei, prietaras nepasitvirtino. Diena buvo saulėta, graži, ir viskas vyko sklandžiai.

Ekskursiją pradėjome seniausioje Vilniaus senamiesčio aikštėje – Rotušės aikštėje. Iš jos patraukėme Katedros, didžiausios Lietuvos bažnyčios, link. Katedros viduje pamatėme daug vertingų paveikslų, skulptūrų. Su gidu apsilankėme ir Arkikatedros požemiuose. Juose buvo laidojami žymūs Lietuvos Didžiosios Kunigaikštystės žmonės: didikai, vyskupai, kunigaikščiai. Katedroje yra Kazimiero koplyčia, kurioje saugomas karstas su Šv. Kazimiero palaikais.

Vėliau keliavome į šalia Katedros esančius Valdovų rūmus. Šiame muziejuje galėjome apžiūrėti gausius radinius, rūmų maketus, susipažinome su Valdovų rūmų istorija ir architektūra.

Na, o kokia ekskursija į Vilnių, jei neužlipsi į Gedimino kalną? Mes į jį įkopėme ir apsilankėme Gedimino pilies muziejuje. Pilies viršuje atsivėrė sostinės panorama. Galima buvo pamatyti netgi tolumoje stūksantį televizijos bokštą.

Išvyka praturtino mūsų istorines ir kultūrines žinias. Daugeliui iš mūsų tai buvo pirmoji pažintis su Vilniumi.