logo3

Svetainė jaunimui

askritiskas

Pasivaikščiojimai ir maudynės

Ilgai svarstę, kur nuvykti, aštuntokai nutarė pasivaikščioti po Vilnių ir aplankyti ,,Vichy'' vandens parką. Ir ką jūs manot? Sprendimas buvo geras - grįžom su daugybę prisiminimų ir, žinoma, labai pavargę...

Lapkričio 26 d. susirinkome prie mokyklos ir, nuskambėjus skambučiui, sulipome į autobusą, užsiėmėme geriausias vietas ir iškeliavome! Kelionė iki Vilniaus neprailgo, nes visą laiką plepėjome. Mūsų mylima auklytė Jurgita sėdėjo kartu su mumis gale ir diskutavo, todėl tai buvo dar smagiau! Autobuso vairuotojas Vilniuje mus paleido senamiestyje prie beveik pastatytos Kalėdinės eglutės.

Čia ir prasidėjo dideji nuotykiai! Pastebėję stebuklingąją plytelę ir užsilipę ant jos, sukomės tol, kol visiems susisuko galvos (na, nedaug trūko). Paskui nuėjome prie paminklo, skirto Gediminui, ten nusifotografavę ir jau sušalę kopėme į Gedimino pilies kalną. Nusprendėme ne tik iš išorės apžiūrėti pilį, bet ir įeiti į vidų. Nebūtumėm aštuntokai, jei neprisidirbtumėm. Nenuoramą Vidmantą apšaukė už negerą elgesį (viskas ten buvo gerai), todėl palikome šiltą pilį ir keliavome toliau. Apėję dalį senamiesčio nusprendėme užeiti į kavinę. Išbadėję vaikinai kartu su aukletoja nuėjo valgyti, o mes, panelės, užsukome į kavinę, atsigėrėme karšto kapučino, sušilome, prisifotografavome ir nuėjome į autobusą.

Važiavom, važiavom, važiavom, važiavom ir... VANDENS PARKAS! Teko šalti lauke, kol auklėtoja nupirks bilietus, tačiau buvo verta! Susiruošę lėkėme maudytis. Keturias valandas taškėmės, čiuožinėjome, šokinėjom, išdykavom, bendravom, nardėm... Tiesiog puikiai praleidome laiką! Su šypsenomis veiduose palikome vandens parką ir sėdome į autobusą, kuris mus vežė namo.

Kelionė atgal taip pat neprailgo. Dainavome, juokėmės, plepėjome ir, žinoma, užsukome į parduotuvę! Grįžome į Klausučius, palydėjome vieni kitus namo, ir kitą dieną mokykloje buvome labai pavargę... Atsiprašome, jei trečiadienį buvome tinginiai ir sunkiai dirbome per pamokas... :)