logo3

Svetainė jaunimui

askritiskas

Netikėta kelionė

Mes, aštuntokai, visą mėnesį sprendėme, kur išvykti, tačiau mums nesisekė: tai ligos užpuolė, tai norai nesutapo... Tačiau vieną antradienį auklėtoja pasakė: ,,Rytoj važiuojam į ekskursiją. Ateiti privalote visi!''. Taip ir prasidėjo...

Lietingą trečiadienio rytą susirinkome mokykloje kupini energijos ir geros nuotaikos. Sulaukėme autobuso ir plačiai šypsodamiesi išvykome į Kauną! Kadangi oras nebuvo mums palankus, pirmiausia nutarėme vykti į prekybos ir pramogų centrą. Taip, taip, į „Akoropolį"! Kaip gi ekskursija be parduotuvių?

Išsiskirstę po kelis, veikėme, ką norėjome. Kiek mačiau, visi ėjo pavalgyti skanių picų! Po 3 valandų prekybos centre susiradome auklėtoją ir ėjome iki Kauno pilies. Oras pagerėjo ir visiems aštuntokams buvo karšta. Sukaitę ir pavargę nuėjome link autobuso. Kadangi jo neradome, lėkėme į parduotuves pirkti šalto vandens.

Atsigaivinę keliavome į Lampėdžių parką karstytis medžiais! Gavę saugos priemones ir išklausę taisyklių, pradėjome nuo lengviausios trasos. Ją perėjome, tačiau toliau keliauti drąsos ne visiems užteko. Beveik 3 valandas laipiojom įvairiausiomis trasomis. Tačiau į pačią baisiausią – juodąją, išdrįso nueiti tik Gabija ir Dainius. Deja, jiems nepavyko, o Dainius net užstrigo...

Kupini gerų įspūdžių ir sukaitę sulipome į autobusą ir su dainomis grįžome namo. Buvo labai linksma!